Monday, July 30, 2007

Deja que me vaja sin verte sufrir

همیشه یک جاده
وقتی ویار رفتن می کنم
روی آسمانی که هیچ هم قشنگ نیست
!قشنگ نیست
و دست های تو
هر چقدر هم بزرگ
به قاعده ی هستی من
شبیه کره ی جغرافیا
به دست پسران دبستانی
نیست می شود
وقتی هیچ چیز
دیگر روی زمین
که من می شوم
و آسمان
که تو میشوی وهیچ چیز به هیچ چیز
همه چیز نابود می شود!
من
چشم هایم را
در میانه ات غلت می دهم
و همیشه
چیزی شبیه به توپ
/... که شیشه عمر پیر زن همسایه را
من نشکستم_
و جاده را
وقتی ویار رفتن میکردم
ویار تمام شیشه های عمر پیرزن های دنیا را
من
تنها
تنهایی مردی را شکسته ام
که دست هایش را در دست های تمام زن های دنیا
/... و من چشمهایم را
!اشتباه نکن
!تنهایی ام حتی ترک بر نداشت

8 comments:

Anonymous said...

سگ جونی که هیچیت نمی شه .

Anonymous said...

بر عکس تو که چشمانت را غلط می دهی
من زبانم را بین تمامی خاطرات مسخ کننده ام غلط می دهم
:)

ShaDow said...

dasthaye bozorog yade shamloo oftadam!

Anonymous said...

و من که مانده ام میان من و من

Anonymous said...

salam.

دلتنگ عقربه هایی می مانم

که لای انگشتانم دود می شوند.

be ruzam ba yek sepid.
montazere hozurat.

Anonymous said...

salam be duste khube man " albate age ghabel beduni"
bad az ye modate tulani man bazam umadam, albate ba ye donya tajrobe. hatman vaghti up kardi khabaram kon. mamnun misham, bye felan

Anonymous said...

salam be duste khube man " albate age ghabel beduni"
bad az ye modate tulani man bazam umadam, albate ba ye donya tajrobe. hatman vaghti up kardi khabaram kon. mamnun misham, bye felan

Anonymous said...

حالم گرفته. خیلی
چرا انقد دیر آپ میکنی