Saturday, September 1, 2007

PUBERTY

مردها را دوست دارم
چونانکه خواب بعد هز ظهر روزهای یکشنبه را
چونانکه سکوت میان تیک تاک ساعت شماطه دار را
چونانکه قداست زن بارگی را. . .
مردها را دوست دارم
شبیه تر به لحظه ی از دست دادن
وقتی همه چیز روی صفر می استد
جز من که مثل بادکنک گازی
میان زمین و هوا. . .
جز من که ایستادن روی اعداد تو خالی را
قدر مردها دوست نمی دارم!
میان سیب و آدم
بهشت و زمین
مرد را دوست دارم با برگ های عورت پوش درخت مو
وقتی از شاخه های اجوف و تو خالی انگور
چون غوره ای کال به دامنم می افتد
آنچنان سیبی که بر سر نیوتن
مسیح که بر تهیگاه مریم
و من
بر درگاه شیطان!
مرد را دوست می دارم
و صدایش را
پشت خطوط آزاد!
وقتی...
ــ الو؟سلام...آخ!ببخشید!اشتباه گرفته ام!
و میان اینهمه لبخند رضایت از تمام اشتباهات دنیا را...!

15 comments:

Anonymous said...

مرسي. ناراحت نميشي اگه نقد نكنيم و فقط بگيم خيلي قشنگ بود؟

Anonymous said...

چون غوره ای کال!
خیلی دوست داشتنی بود!

Anonymous said...

سلام
باید بگم که خیلی خیلی قشنگ بود. مست کننده
چرا دیر به دیر میای ؟ صد بار سر زدم تا آپ شدی

Anonymous said...

سلام عزیزم
سلام
چه حس عجیبی میان گفتنم تا تماشای تو بازیم میدهد
ببین شعری تازه برایت گفته ام
برای تو که هنوز
فاصله ی میان دستانت
بوی غربت مرا دارد

Anonymous said...

کارات بهتر شده تبریک میگم

Anonymous said...

و لبخند زنی که روی لبهایم سیگار میکشید
با سینه هایش در سینه ام
حالا برو
تا جایی که
با سیگاری که
در سینه ات زن میکشید

Anonymous said...

everybody loves men these days ;-)

Anonymous said...

دورود /


و چه خوب ..

که اینجا ..

یکی نترسیدست

از جنس بدم ..

از نگاه هرزه من




خیلی عالی ..
وقت خوش ././././././.

Anonymous said...

اینجا نه اسمان طلب میکند مرا نه کرانه ای به خویش میخاندم

Anonymous said...

عجب شعر معرکه‌ای بود. مال ِ کی بود؟!!

Anonymous said...

زهرای عزیزم سلام
شعرت عالی بود مثل خودت مرموز و پر از معنی، سرکش در عین آرامی
منو بردی به 10 -12 سال قبل
یادت باشه دریا با موجهاش قشنگه ولی به شرطی که موجها فردا خانه مان را ویرانه نکنند
می بوسمت
neda alibeigi

Anonymous said...

برای پاره ای توضیحات همراه من بیایید/کاواک جایی برای شعر..
www.bukavak.blogfa.com

Anonymous said...

خوب بود.. میدونی بعضی مواقع که میام تو صفحه تو می گم کاش دیرتر میرفتم قزوین تا سال پایینی های بهتر و همدوره ی های باحال تری داشتم.. اما خب نشد.. همیشه دیر میرسیم، یه دفعه هم اشتباهی زود رفتیم..

Anonymous said...

salam salam , kash inghad sade mishod ashegh bud ! mage na !?:)

Anonymous said...

خیلی عالی
بسی خندیدم به مردها
و به خودم


بخصوص آخراش دیگه خیلی عالی بود